صدای دانش آموز لرستانی

در این سایت قصد داریم به فرهنگ و زندگی مردمان ایران بپردازیم و کودکان را با زندگی بزرگان جهان آشنا بسازیم و همچنین صدای دانش آموزان باشیم و گاهی هم با مطالب درس شادشون کنیم.

صدای دانش آموز لرستانی

در این سایت قصد داریم به فرهنگ و زندگی مردمان ایران بپردازیم و کودکان را با زندگی بزرگان جهان آشنا بسازیم و همچنین صدای دانش آموزان باشیم و گاهی هم با مطالب درس شادشون کنیم.

مشخصات بلاگ
صدای دانش آموز لرستانی

صدای من رو می‌شنوید از الیگودرز دبستان شهید خیرالهی

صدای امروز

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰، ۰۵:۲۹ ب.ظ

 


امروز  وقتی افتاب طلوع کرد، چیزهایی داخل گوشم صدا میداد. 

-آرسام پاشو.

-آرسسسسسسسسسسسسسسسسام 

چشمام رو باز کردم هیچ نبود، یکم دور و برم نگاه کردم. باز هم کسی نبود.

دوباره خوابیدم. ولی صدا ولم نمی کرد بیدار شدم.

فکر کنم فهمیدم که جریان چیه.

آره فهمیدم.

استرس داشتم، امروز امتحان علوم داریم و این فضای مجازی نمیذاره من خوب بفهمم.

نه اینکه که نفهمم ولی باور کنید سخته.

من ادامه میدم.

نظرات  (۱)

  • محمدامین فریدونی
  • عالی بود 

    پاسخ:
    مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی